Letní dieta s Paris

13. září 2009 v 13:43 |  diety

Jezte, ale přitom hubněte jako hvězdy.
Jezte, ale přitom hubněte jako hvězdy.
Je léto a to je období, kdy své nožky přestanete ukrývat v dlouhých kalhotách, oblečete si bikiny, ale taky si užíváte různé festivaly, grilování a pikniky. A večery, které raději trávíte s kamarády na zahrádce u piva než v posilovně. Takže je zapotřebí dodržovat dietní plán. Ale nebojte se, nebudete držet hladovku.
Jenom si budete hlídat, abyste za den nespořádali víc než 1500 kcal, a pokud nebudete moc podvádět, měli byste zůstat na své váze, ale navíc by se vám mohlo povést i zhubnout! Podobně jako některým celebritám...

Snídaně 350 kcal

>> fazole v tomatové omáčce na celo­zrnném toastu (dva plátky)
>> dvě míchaná vajíčka s grilovanými rajčaty a okurkou
>> čerstvé ovoce s probiotickým jogurtem n dva celozrnné toasty s arašídovým máslem a nakrájeným banánem (tuhle anglicko-americkou pochoutku si přímo zamilujete)
>> ovocný salát s oříšky (banán, borůvky nebo maliny, semínka, oříšky, vše zalít bílým jogurtem s živými kulturami)

Když si ji kupujete

>> jeden bagel s nízkotučným sýrem a kelímek pomerančového freshe

Oběd 400 kcal

>> velkou bramboru pečenou v alobalu se sýrem cottage, ananas a jedno jablko
>> 90 g sýrového salátu s čerstvou zeleninou
>> pitta chléb plněný šunkou a zeleninovým salátem
>> těstovinový salát s krevetami, ku­kuřicí a lžící jogurtové zálivky
>> čtyři ovesné chlebíčky se smetanovým sýrem, uzeným lososem a okurkou

Když si ho kupujete

>> čerstvou celozrnnou bagetu plněnou šunkou a zeleninou a k tomu jablko nebo malou krabičku s pár kousky suši

Večeře 450 kcal

>> špagety s tomatovou omáčkou se lžící strouhaného sýra
>> salát z velkých červených fazolí, špenátu, oliv a zeleniny
>> steak z lososa, dušená zelenina a malá porce rýže (nejlépe tmavé)
>> velkou misku zeleninové polévky a k tomu celozrnný rohlík
>> kuřecí prsa s res­tovanou zeleninou a zálivka z pesta

Když si ji kupujete

>> jednu čtvrtku pizzy a k tomu čerstvý zeleninový salát nebo kuřecí kebab s pitta chlebem a salátem

Svačina: 2x 150 kcal denně

>> jeden velký banán
>> polévkovou lžíci humusu a k tomu krájenou zeleninu
>> dvě malé celozrnné sušenky, bez polevy a náplně
>> hrstku nesolených, přírodních oříšků a rozinek
>> jednu skleničku vína nebo láhev piva (tuto svačinku si ovšem dopřejte jen výjimečně!)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama