zhubněte nohy a vzhůru do šortek

4. dubna 2009 v 9:31 |  diety
Řiďte se naším jednoduchým plánem - a už za dva týdny můžete mít štíhlejší nohy a tři kila dole.
Charlize Theron má nohy jako gazela, a tak je pyšně ukazuje při předvádění nejžhavějšího letního trendu - ultrakrátkých sexy šortek.
Žhavé slunečné dny už sice začaly, ale nikdy není pozdě shodit pár kilogramů a s klidem se obléknout stejně jako půvabná herečka. Náš denní jídelníček o 1 250 kaloriích denně spočívá ve vynechání alkoholu, kofeinu, tučných jídel a pamlsků.
Pomůže vám také v boji proti celulitidě. A co víc, zvýšením pitného režimu (2,5 - 3 litry vody denně) a konzumací šťavnatého ovoce a zeleniny vám bude zářit pleť jako nikdy předtím. Tak na co čekáte? Dodržujte náš dietní plán dva týdny - a vypadnete ze šatů!

>> Pondělí

* Snídaně
Opečená celozrnná bageta se lžící arašídového másla, malý banán, miska jahod.

* Oběd
Porce rajské polévky, 2 krajíce celozrnného chleba, nízkotučný jogurt.

* Svačina
Plátek melounu, miska lesních plodů.

* Večeře
Brambor pečený ve slupce s plátkem ryby, pribináček, citronový džus, list salátu, kiwi.

>> Úterý

* Snídaně
Cereální tyčinka, nízkotučný ovocný jogurt, nektarinka.

* Oběd
Brambor pečený ve slupce, 2 plátky libové šunky, salát.

* Svačina
Miska slunečnicových semínek.

* Večeře
Plátek grilovaného tuňáka s lžící pesta, 5 nových brambor, hrst
zeleniny. Miska jahod a kopeček ovocné zmrzliny.

>> Středa

* Snídaně
Krajíc celozrnného chleba, vejce natvrdo, rajče. Sklenice 100% džusu.

+ Oběd
Závitek z ½ malého avokáda, ½ špalíčku mozzarelly a rokety.
Nízkotučný jogurt.

* Svačina
Banán a pomeranč.

* Večeře
Boloňské špagety: omáčka ze 100 g libového mletého hovězího, cibule, hub, mrkve, malé plechovky rajského protlaku, 4 cherry rajčat, koření a vývaru. 150 g celozrnných špaget a salát.

>> Čtvrtek

* Snídaně
Miska kukuřičných lupínků zalitých odstředěným mlékem a malý banán.

* Oběd
2 krajíce celozrnného chleba namazané margarínem, plátek roastbeefu, rajče a lžička křenové omáčky. Kiwi a miska nízkotučného jahodového jogurtu.

* Svačina
Balíček zeleninových lupínků.

* Večeře
Jehněčí kebab: 100 g libového jehněčího opečeného s červenou a zelenou paprikou na lžíci olivového oleje. Kopeček rýže natural, 3 lžíce omáčky tzatziki a salát.

>> Pátek

* Snídaně
Kaše ze dvou lžic ovesných vloček, 150 ml odstředěného mléka a 150 ml vody. Dochuťte lžičkou medu. 4 sušené meruňky a 12 nadrcených ořechů.

* Oběd
2 krajíce žitného chleba s poma­zánkou ze 2 vajec natvrdo, rozmačkaných se lžící nízkotučné majonézy a špetkou řeřichy. Pomeranč.

* Svačina
Šťavnatá nektarinka.

* Večeře
Malý libový steak s 1 bramborem. Salát.

>> Sobota

* Snídaně
2 krajíce celozrnného chleba namazané margarínem a marmelá­dou. Sklenička pomerančové šťávy.

* Oběd
Plechovka tuňáka ve vlastní šťávě se salátem a krajícem chleba pita. Jablko.

* Svačina
Koktejl ze 150 ml odstředěného mléka, kelímku nízkotučného jogurtu a čerstvých jahod.

* Večeře
Kuřecí prsíčka bez kůže plněná nízkotučným taveným sýrem, stroužkem česneku, kořením a rozmačkanými cherry rajčaty. Velký brambor pečený ve slupce a salát.

>> Neděle

* Snídaně
Sklenice míchaného ovoce s kelímkem nízkotučného bílého jogurtu a 2 lžícemi ovesných vloček.

* Oběd
Řecký salát z rajčat, ma­lé salátové okurky, ½ zelené papriky, malé červené cibule, 50 g fety a 10 oliv. Celozrnný rohlík.

* Svačina
2 krajíce celozrnného chleba s margarínem a medem.

* Večeře
3 libové vepřové plátky na vodě, 2 střední brambory, zelenina.

Jednoduché 'štíhlé' triky

Po schodech...
Nepoužívejte výtah a choďte všude po schodech - doma, v práci, v metru. Brzy si všimnete rozdílu!

Dřepy
Každodenní cvičení udělá divy zejména se stehny a zadečkem. Rozkročte se na šířku ramen, ru­ce podél boků a pomalu klesejte do dřepu. Záda držte rovně a ru­ce pomalu předpažujte.
Jakmile máte stehna vodorovně se zemí, pomalu se vracejte do výchozí vzpřímené polohy a nechte ruce klesnout zpět k bokům. Začněte třemi sériemi po 10 dřepech, a jak vám nohy budou sílit, počet zvyšujte.

Švihadlo
Věnujte denně 10-15 minut skákání přes švihadlo. Dopadejte střídavě snožmo, pak dvakrát na levou, a dvakrát na pravou nohu. Sportov­ní tenisky a pevná podprsenka jsou podmínkou!

Bronz
Stud stranou, celebrity se běžně natírají falešným bronzem. Mají pro to pádný důvod - kůže vypadá hladší a postava štíhlejší. I když se opálíte jen 'jako', hned zkrásníte o několik kilogramů.
(redakce, Jackie)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama