Bezbolestná dieta: Ploché bříško za 10 dní

6. dubna 2009 v 18:21 |  diety
Pro štíhlý pas nemusíte hladovět. Stačí správná strava, pohyb, který skutečně zabírá, a pár chytrých triků!

>> 1. DEN
Snídaně: 2 tousty s džemem.
Oběd: 1 tortilla s malou konzervou tuňáka, 2 lžičkami majonézy a salátem, 1 jablko.
Večeře: Hovězí medailonky na černém pepři, podávané s rajčatovým pyré, rýží a listovým salátem.
Extra tip: Uvolněte se jógou. Když jste ve stresu, tuk se soustřeďuje nejvíce v oblasti břicha.
>> 2. DEN
Snídaně: Miska směsi ovoce, jogurtu a ovesných vloček.
Oběd: Pita chléb s kuřecím masem a salátem, 1 nektarinka.
Večeře: Miska salátu tzatziki s kousky syrové mrkve.
Extra tip: Vymačkejte si čerstvý džus z pomerančů. Naopak si zakažte alkohol. Ne nadarmo se říká 'pivní pupek'!
>> 3. DEN
Snídaně: Toust s medem, 1 kiwi.
Oběd: 2 plátky celozrnného chleba s máslem a plátkem šunky, salát a jeden kousek ovoce.
Večeře: Salát z avokáda, půlky cibule, 1 rajčete, fazolek a sýru, pokapaný šťávou z limetky, 10 mandlí.
Extra tip: Abyste zabránili přejídání, utáhněte si pásek o jednu dírku.
>> 4. DEN
Snídaně: Vejce na měkko s krajíčkem chleba namazaným máslem, jablko.
Oběd: 1 malá celozrnná bagetka s malou konzervou lososa a salátem.
Večeře: Hotové jídlo do mikro-vlnky do 400 kcal se zeleninovým salátem.
Extra tip: Denně vypijte 2 litry vody, předejdete tak zácpě a nadýmání.
>> 5. DEN
Snídaně: 1 cereální tyčinka a hrst kuliček hroznového vína.
Oběd: 2 celozrnné tousty, 1 konzerva makrely v tomatě a salát.
Večeře: 1 grilovaná tenká vepřová kotleta politá šťávou, podávaná s brambory a salátem.
Extra tip: Vyhněte se stánkům s rychlým občerstvením, šumivým nápojům a příliš kořeněným a ostrým jídlům. To neprospívá trávení.
>> 6. DEN
Snídaně: Miska kukuřičných lupínků s mlékem, 3 sušené meruňky.
Oběd: 8 kousků sushi, 1 broskev.
Večeře: Omeleta ze dvou vajec, nízkotučného mléka, hub, sýra a 2 plátků tenké šunky, podávaná se salátem.
Extra tip: Jděte si zaplavat, to pomůže k plochému bříšku. 30 minutami kraula spálíte 320 kcal!
>> 7. DEN
Snídaně: Plátek celozrnného chleba s malou konzervou sterilované kukuřice.
Oběd: 1 rajče, 4 plátky šunky a salát, 1 grep.
Večeře: Špagety s tomatovou omáčkou (rajský protlak, česnek, minirajčátka), posypané parmezánem a rukolou.
Extra tip: Vyhněte se pokrmům s umělými sladidly - mohou zbytečně nadýmat.
>> 8. DEN
Snídaně: 1 míchané vajíčko, 1 grilované rajče, 1 celozrnný toust.
Oběd: Salát z ledového salátu, rajčat, vajec a 2 lžic majonézy.
Večeře: Kuřecí prsa orestovaná na pánvi, podávaná se špagetami.
Extra tip: Noste přesně padnoucí spodní prádlo, to opticky zeštíhlí vaši postavu.
>> 9. DEN
Snídaně: Miska jahod s mlékem a kousek melounu nebo velká broskev.
Oběd: Rajská polévka, pita chléb plněný salátem a sýrem.
Večeře: 3 tenké plátky rostbeefu, 2 pečené brambory, 1 malý puding.
Extra tip: Vyřaďte z jídelníčku příliš slaná jídla. Sůl zadržuje nežádoucí vodu v těle.
>> 10. DEN
Snídaně: 1 toust s osmahnutou šunkou a vejcem.
Oběd: Salát z kuřecího masa, zeleniny, 2 lžičky majonézy a oříšků.
Večeře: Filé s brambory.
Extra tip: Nejezte ve spěchu - zhltáte tak zbytečný vzduch, který vás bude nadýmat.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama